Odstąpienie od umowy zawartej na odległość i wymiana produktu.
W ciągu 14 dni od odebrania przesyłki osoby fizyczne (w tym jednoosobowa działalność gospodarcza-zakup nie jest związany z jej działalnością gospodarczą) mogą zwrócić lub wymienić zakupione produkty.
Jak wymienić produkt?
Kontakt z nami
Poinformuj nas drogą mailową o chęci wymiany towaru. Wyślij wiadomość na adres reklamacje@infinitifashion.pl podaj numer zamówienia oraz nazwę produktu, który chcesz wymienić, a także nazwę nowego produktu, którym jesteś zainteresowany. Zwracany towar nie może nosić śladów eksploatacji i montażu, musi nadawać się do ponownej sprzedaży jako towar nowy.
Odesłanie produktu
Dostarcz nam produkt, który chcesz wymienić. Przesyłkę z dopiskiem „Wymiana” prosimy wysłać na adres Do przesyłki dołącz wypełniony formularz odstąpienia od umowy, co znacznie przyśpieszy procedurę wymiany. W formularzu zapisz informację, na jaki inny wymieniasz zwracany produkt.
Korekta i wymiana
Po otrzymaniu przez nas przesyłki i zweryfikowaniu czy produkt jest nieużywany i pełnowartościowy wystawimy korektę faktury VAT. Zostanie ona przesłana na adres email podany w zamówieniu. Rozpoczniemy proces wymiany, o dalszych krokach będziemy Cię informować na bieżąco przez email lub telefon.
Kiedy można wymienić produkt na inny?
Gdy pomylisz się podczas zamawiania
Gdy chcesz wymienić produkt na inny rozmiar, kolor lub zupełnie inny towar z oferty naszego sklepu.
Prosimy o nieprzekazywanie przesyłek do odbioru w paczkomacie lub z opcją płatności „za pobraniem”, takie przesyłki nie będą przez nas odbierane.
Kontakt z nami
Poinformuj nas drogą mailową o decyzji zwrotu towaru. Wyślij wiadomość na adres reklamacje@infinitifashion.pl podaj numer zamówienia i nazwę produktu, który chcesz zwrócić. Zwracany towar nie może nosić śladów eksploatacji i montażu, musi nadawać się do ponownej sprzedaży jako towar nowy.
Przekazanie produktu
Dostarcz nam produkt, który chcesz zwrócić. Przesyłkę z dopiskiem „Zwroty” prosimy wysłać na adres ul. Stefana Batorego 8, 05-120 Legionowo, Polska. Do przesyłki dołącz wypełniony formularz odstąpienia od umowy, co znacznie przyśpieszy procedurę zwrotu.
Korekta i potwierdzenie
Po otrzymaniu przez nas przesyłki i zweryfikowaniu czy produkt jest nieużywany i pełnowartościowy wystawimy korektę faktury VAT. Zostanie ona przesłana na adres email podany w zamówieniu. Po zapoznaniu się z wiadomością prosimy o potwierdzenie otrzymania i akceptacji korekty.
Zwrot środków
W terminie 14 dni od chwili złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy pieniądze zostaną zwrócone na rachunek bankowy, z którego była dokonana płatność. W przypadku płatności za pobraniem prosimy o wpisanie numeru rachunku do zwrotu na formularzu odstąpienia od umowy.
Kiedy można odstąpić od umowy?
Gdy się rozmyślisz
Gdy pomylisz się podczas zamawiania
Gdy chcesz wymienić produkt na inny
Jeśli to możliwe, prosimy także o przesłanie opakowania oraz kompletu metek dołączonych do produktu. Zwracany towar nie może przy tym nosić śladów eksploatacji i montażu, tzn. musi nadawać się do ponownej sprzedaży jako towar nowy.
Prosimy o nieprzekazywanie przesyłek do odbioru w paczkomacie lub z opcją płatności „za pobraniem”, takie przesyłki nie będą przez nas odbierane.